- Accesibilitate totală – Trimite cereri direct către SPV, fără alte aplicații inutile. Accesează documentele dorite oricând, de oriunde.
- Automatizare și eficiență – Simplifică procesul de comunicare cu ANAF, reducând timpul pierdut cu autentificarea și completarea manuală a cererilor.
- Flexibilitate maximă – Indiferent unde te afli, ai control complet asupra solicitărilor SPV, exact ca și cum ai fi în portalul ANAF.
- Actualizare automată zilnică – Fișa Rol este actualizată automat în fiecare zi, iar Vectorul Fiscal de două ori pe lună, eliminând verificările manuale.
- Automatizare inteligentă pentru clientii Enterprise – Setează o regulă și primește documentele necesare fără a mai face cereri manuale.
- Reducerea timpului de administrare – Automatizările îți permit să ai toate informațiile pregătite fără efort suplimentar.
Uită de procedurile manuale! Aplicația noastră cloud îți permite să generezi și să trimiți automat cereri SPV către ANAF, rapid și eficient, direct din platformă.